האומן 17

האומן 17 תל-אביב

לפרטים חייגו: 052-5606644, 03-6813636

כתובת :אברבנאל 88

עיר :תל אביב

האומן 17 בין המועדונים המיתולוגיים ביותר בארץ. הראשון מביניהם היה בירושלים ולאור הצלחתו נפתח הסניף התל אביבי והפך די במהירות לאחד המועדונים הכי בולטים בתל אביב. במשך השנים האחרונות הוא מארח די.ג'ייז מהגדולים בעולם, ביניהם טייסטו שמגיע לביקורים חוזרים באומן כמעט בכל שנה. בכל ערב כמעט אפשר להנות מליינים של מסיבות בגוון שונה, ביניהן מסיבות שפונות לקהל ההומו-לסבי, אבל בכלל לא רק לקהל זה! עוד בימיו הירושלמים וגם עכשיו, כשהוא אחד המועדונים הכי גדולים בתל אביב, האומן 17 סוחף אחריו בכל יום בליינים מכל הארץ. כולם מכירים את ההמונים שמחכים בכניסה ורוצים להנות מהמסיבה הפרועה בפנים. בסופי שבוע האומן 17 הוא מוקד המשיכה הגדול במיוחד של בליינים צעירים מכל איזור המרכז ויש כאלו שמגיעים גם ממקומות מרוחקים יותר. אם אתם מחפשים מקום לבלות בו עם צעירים מכל איזור גוש דן ואפילו רחוק יותר, להנות מליין מסיבות שונה כמעט בכל ערב, האומן 17 הוא המועדון בשבילכם!

האומן 17 בין המועדונים המיתולוגיים ביותר בארץ. 

הראשון מביניהם היה בירושלים ולאור הצלחתו נפתח הסניף התל אביבי והפך די במהירות לאחד המועדונים הכי בולטים בתל אביב. במשך השנים האחרונות הוא מארח די.ג'ייז מהגדולים בעולם, ביניהם טייסטו שמגיע לביקורים חוזרים באומן כמעט בכל שנה. 

בכל ערב כמעט אפשר להנות מליינים של מסיבות בגוון שונה, ביניהן מסיבות שפונות לקהל ההומו-לסבי, אבל בכלל לא רק לקהל זה!

עוד בימיו הירושלמים וגם עכשיו, כשהוא אחד המועדונים הכי גדולים בתל אביב, האומן 17 סוחף אחריו בכל יום בליינים מכל הארץ. כולם מכירים את ההמונים שמחכים בכניסה ורוצים להנות מהמסיבה הפרועה בפנים. בסופי שבוע האומן 17 הוא מוקד המשיכה הגדול במיוחד של בליינים צעירים מכל איזור המרכז ויש כאלו שמגיעים גם ממקומות מרוחקים יותר.

אם אתם מחפשים מקום לבלות בו עם צעירים מכל איזור גוש דן ואפילו רחוק יותר, להנות מליין מסיבות שונה כמעט בכל ערב,

האומן 17 הוא המועדון בשבילכם!

שעות פעילות :

10:00-22:00

פתוח בימים :

א-ה

לפרטים :

חייגו : 052-5606644, 03-6813636

האומן 17
Scroll to Top
דילוג לתוכן