מייקס פלייס הרצליה

לפרטים חייגו: 0549948842

כתובת :אבא אבן 10

עיר :הרצליה

הרצליה משתבח  באוכל מצוין, אלכוהול איכותי, הופעות חיות כל ערב, שידורי ספורט, בילוי ללא הפסקה ואוירה בינלאומית – כל אלו יוצרים יחד את החוויה הכל כך מיוחדת ב- Mike's Place. לקוחותינו, המגיעים מכל רחבי העולם רואים במקום Home away from home –  האווירה משלבת בין השפעות איריות ואנגליות, שפע של עץ ועיצוב חמים ומזמין שמשלב נישות ישיבה אינטימיות (בותים) לצד שולחנות קבוצתיים. טכנולוגיה עדכנית של מסכים וטכניקות תאורה מודרניות, יוצרות תחושה נעימה וחברותית, מתובלת בניחוחות של בירה. הפאב פתוח משעות הבוקר ועד אחרון הלקוחות ומציע תפריט בראנץ' מגוון, תפריט ערב גדול ועשיר ותפריט חצות המשלב בין אוכל מצוין לבין חווית חיי הלילה האולטימטיבית. במטבח משתמשים בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר, והתפריט כולל מגוון רחב של מנות מהמטבח האמריקאי, האיטלקי והמקסיקני – מנות גדולות במחיר הוגן שישמחו וישביעו כל ישראלי שבא לו להרגיש קצת בחו"ל. הבר מאובזר ומגוון ועומד בסטנדרטים בינלאומיים. תמצאו בו מבחר רחב של בירות, מהחבית ובבקבוקים, המוגשות תמיד בטמפרטורה הנכונה, תפריט קוקטיילים עשיר ומגוון משקאות חריפים מכל הסוגים. כך שתמיד ולכולם יהיה מה לשתות. השילוב של טרנדים בינלאומיים בתחום האלכוהול, happy hour כל יום עד שעה מאוחרת, הלקוחות הקבועים יחד עם צוות העובדים החברותי יגרום לך לרצות ולקחת חלק בזה . . . תגיעו – תבינו!

מייקס פלייס הרצליה משתבח כל הזמן עם באוכל מצוין, אלכוהול איכותי, הופעות חיות כל ערב, שידורי ספורט, בילוי ללא הפסקה ואוירה בינלאומית – כל אלו יוצרים יחד את החוויה הכל כך מיוחדת ב- Mike's Place.

לקוחותינו, המגיעים מכל רחבי העולם רואים במקום Home away from home –  האווירה משלבת בין השפעות איריות ואנגליות, שפע של עץ ועיצוב חמים ומזמין שמשלב נישות ישיבה אינטימיות (בותים) לצד שולחנות קבוצתיים. טכנולוגיה עדכנית של מסכים וטכניקות תאורה מודרניות, יוצרות תחושה נעימה וחברותית, מתובלת בניחוחות של בירה.

הפאב פתוח משעות הבוקר ועד אחרון הלקוחות ומציע תפריט בראנץ' מגוון, תפריט ערב גדול ועשיר ותפריט חצות המשלב בין אוכל מצוין לבין חווית חיי הלילה האולטימטיבית.

במטבח משתמשים בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר, והתפריט כולל מגוון רחב של מנות מהמטבח האמריקאי, האיטלקי והמקסיקני – מנות גדולות במחיר הוגן שישמחו וישביעו כל ישראלי שבא לו להרגיש קצת בחו"ל.

הבר מאובזר ומגוון ועומד בסטנדרטים בינלאומיים. תמצאו בו מבחר רחב של בירות, מהחבית ובבקבוקים, המוגשות תמיד בטמפרטורה הנכונה, תפריט קוקטיילים עשיר ומגוון משקאות חריפים מכל הסוגים. כך שתמיד ולכולם יהיה מה לשתות. השילוב של טרנדים בינלאומיים בתחום האלכוהול, happy hour כל יום עד שעה מאוחרת, הלקוחות הקבועים יחד עם צוות העובדים החברותי יגרום לך לרצות ולקחת חלק בזה . . . תגיעו – תבינו!

שעות פעילות :

12:00-2:00 לפנות בוקר

פתוח בימים :

א-ש

לפרטים :

חייגו :0549948842

מייקס פלייס הרצליה
Scroll to Top
דילוג לתוכן