מרפסת רמת ישי

מרפסת רמת ישי

לפרטים חייגו: 052-2739300

כתובת :חורש האלונים 5 רמת ישי

עיר :רמת ישי

המרפסת ברמת ישי משלב בין עיצוב מודרני לסביבה של נוף כפרי. בתוך דקות עוברים מטבע ירוק בכניסה למועדון אל עולם אחר לגמרי הכולל ספות עור מדהימות, רצפת דק מפוארת ושולחנות גבוהים ומעוצבים. הנוף שנשקף מהמרפסת מדהים ונשקף יופיו המרהיב של של עמק יזרעאל ומוסיף גם הוא לחוויית הבילוי המדהימה ביותר באזור. מי שרוצה להרגיש מהי באמת אווירה של חופש, ישמח להכיר את מועדון המרפסת ברמת ישי וגם את הופעות הסטנד אפ שנערכות בו. המרפסת ברמת ישי הינו מקום מושקע ומרשים. שני הברים שנבנו במועדון, המלצרים המנוסים, האלכוהול האיכותי, האווירה המחשמלת והעיצוב המרתק מבטיחים חוויית בילוי שחובה לחזור עליה שוב ושוב. המרפסת היא גם מקום לאירועים בצפון, המקום מודולרי, רחב ידיים, בעל אפשרויות בלתי מוגבלות לסוגי האירועים ובעיקר – שונה ממה שהכרתם. כדי שתצלחו את חווית תכנון האירוע מתחילתה ועד סופה גייסנו אנשי צוות מובילים בכל עמדה, בעלי ניסיון רב בהפקת אירועים בלתי שגרתיים, הן עבור המגזר הפרטי והן עבור המגזר העסקי. מעל הנסיון, החל מהפנייה הראשונה תפגשו ביחס אנושי ומשפחתי, כדי שתרגישו בבית. אנו עורכים חתונות, אירועי חברה, כנסים עסקיים, בר מצוות, בת מצוות, בריתות, ימי נישואין ועוד סוגים ומינים לא מוכרים של אירועים.

מרפסת ברמת ישי משלב בין עיצוב מודרני לסביבה של נוף כפרי. בתוך דקות עוברים מטבע ירוק בכניסה למועדון אל עולם אחר לגמרי הכולל ספות עור מדהימות, רצפת דק מפוארת ושולחנות גבוהים ומעוצבים.

הנוף שנשקף מהמרפסת מדהים ונשקף יופיו המרהיב של של עמק יזרעאל ומוסיף גם הוא לחוויית הבילוי המדהימה ביותר באזור. מי שרוצה להרגיש מהי באמת אווירה של חופש, ישמח להכיר את מועדון המרפסת ברמת ישי וגם את הופעות הסטנד אפ שנערכות בו.

המרפסת ברמת ישי הינו מקום מושקע ומרשים. שני הברים שנבנו במועדון, המלצרים המנוסים, האלכוהול האיכותי, האווירה המחשמלת והעיצוב המרתק מבטיחים חוויית בילוי שחובה לחזור עליה שוב ושוב.

המרפסת היא גם מקום לאירועים בצפון, המקום מודולרי, רחב ידיים, בעל אפשרויות בלתי מוגבלות לסוגי האירועים ובעיקר – שונה ממה שהכרתם. כדי שתצלחו את חווית תכנון האירוע מתחילתה ועד סופה גייסנו אנשי צוות מובילים בכל עמדה, בעלי ניסיון רב בהפקת אירועים בלתי שגרתיים, הן עבור המגזר הפרטי והן עבור המגזר העסקי. מעל הנסיון, החל מהפנייה הראשונה תפגשו ביחס אנושי ומשפחתי, כדי שתרגישו בבית. אנו עורכים חתונות, אירועי חברה, כנסים עסקיים, בר מצוות, בת מצוות, בריתות, ימי נישואין ועוד סוגים ומינים לא מוכרים של אירועים.

שעות פעילות :

22:00

פתוח בימים :

חמישי-שישי 22:00

לפרטים :

חייגו :052-2739300

מרפסת
Scroll to Top
דילוג לתוכן