מועדון קאנטרי קלאב

קאנטרי קלאב דיזנגוף סנטר

לפרטים חייגו: ‏053-553-5525‏

כתובת :דיזנגוף סנטר תל אביב

עיר :תל אביב

קאנטרי קלאב הינו בר חדש שממוקם על אחד הגגות של הדיזנגוף סנטר , בעבר שימש את הגינה של הסנטר .
בקאנטרי בר יש שלושה ברים שונים, המפוזרים בשטח המתחם ומציעים חווית בילוי ייחודית.
שלושת הברים מחולקים לטיקי בר (בר קוקטיילים), בר בסגנון ניו יורקי וטאפס בר שבו יש גם ברזי קוקטיילים (כמו בירה – רק בקוקטייל). תפריט האוכל שמוגש במקום שייך לשף המבטיח תומס זוהר, ובו השפעות מהמטבח התאילנדי וממדינות סמוכות כמו קמבודיה, סין, וויאטנם.
בין היתר, תוכלו למצוא שם מנות כמו ספרינג רול מטוגן וממולא בדג , קלמרי סגול בטמפורה ), לחמניות מאודות ומומו, מנות ברביקיו אסייתיות שאותם מכינים על גריל פחמים וגם מנגו סטיקי רייס לקינוח. את תפריט הקוקטיילים השווה לא פחות, יצרו המיקסולוגים יותם שילה ומוש בודניק, שפתחו במטבח מעין "מעבדה" מולקולרית מושקעת להכנת הקוקטיילים.
הבעלים של הקאנטרי בר הם קבוצת שותפים שכוללת מסעדנים ודמויות מובילות מחיי הלילה, ובהם שחר קסמן ("קלרה", "קליפסו"), יותם שילה ("הונולולו", "דאבל סטנדרט", "ספייסהואס"), מוש בודניק ("סושיאל קלאב", "ספייסהאוס") שף תומס זוהר ("קפה פופולאר", "התאילנדית בהר סיני") ועוד. בקאנטרי קלאב תוכלי למצוא מוסיקה טובה , תפריט עשיר ומגוון ,אלכוהול משובח ואווירה מדהימה המקום לא כשר הזמנות דרך הפייסבוק הקאנטרי קלאב פתוח ראשון-מוצ"ש , ביום ראשון סגור. צילום: אמיר מנחם

שעות פעילות :

פתוח בימים :

שני עד שבת , ראשון סגור

לפרטים :

חייגו : ‏053-553-5525‏

מועדון קאנטרי קלאב
Scroll to Top
דילוג לתוכן