קן הקוקייה

קן הקוקיה

לפרטים חייגו: 054-838-7452

כתובת :נועם 3 תל אביב

עיר :תל אביב

קן הקוקיה
הבר החדש מקבוצת סורא מארה התמקם במבנה יפואי המשמש במהלך היום כחנות עתיקות, שם הוא מגיש קוקטיילים עונתיים ומנות חלוקה משתנות.
בין הסמטאות של יפו קיים בר העונה לשם "קן הקוקיה". הבר החדש, מקבוצת הבעלים המחזיקה ברוף טופים הנסיך וסורא מארה, מסתמן כנסיך החדש של שוק הפשפשים. כמו ציפור הקוקיה המטילה ביצים בקנים שאינה שלה, קן הקוקייה התיישב בתוך מבנה יפואי עתיק שבמשך היום משמש כחנות עתיקות.
כשחנות העתיקות נסגרת קן הקוקיה נפתח בצורה מודולרית בתוך חלל החנות, בין העתיקות עצמן, המשמשות כפן העיצובי של המקום בדגש על רגש וסיפור. אנשי הקוקייה מעוניינים לספק לאורחים חוויה בניחוח של פעם.
בליבת המקום נמצא בר המגיש קוקטיילים ומנות ברוח המטבח המקומי-יפואי. התפריט נבנה על ידי שותפי המקום ביניהם איתי בית הלוי, יוצא קבוצת אייל שני, המתאים את התפריט לעונות השנה ובר קוקטלים משובח ומגוון .
בקומה העליונה של הבר תחכה לכם הגלריה של קן הקוקיה המורכבת מחללים רבים המאפשרים מגוון תערוכות, מיצגים, חנויות פופ והופעות פרפורמנס במקום אחד. על האוצרות של התערוכות מנצחת האמנית מרינה פוזנר. הרצון המרכזי של אנשי הקוקיה הוא להבטיח קן פורה ויצירתי לאמנים, יוצרים, שפים ומיקסולוגים דרך חלל הגלריה.
היוצרים המתארחים בקן יתחלפו בהמשכיות ובתכיפות גבוהה על מנת ליצור נופים חדשים בכל ביקור במקום. קרדיט צילום: תום חוליגנוב

שעות פעילות :

מ-19:00

פתוח בימים :

ראשון עד מוצ"ש

לפרטים :

חייגו :054-838-7452

קן הקוקיה
Scroll to Top
דילוג לתוכן