איתי לוי היכל מנורה 10/10/2023

9
אוקטובר
23

מיקום :היכל מנורה תל אביב

עיר : תל אביב

מתחיל ב 21:00

טלפון להזמנות : 2207*

פרטים על האירוע :

איתי לוי –השקת אלבום העשור
רגע אחרי שציין עשור לקריירה והשיק את אלבומו החדש "אחת לדקה",
ובזמן שהשירים החדשים מככבים בצמרת רשימת השירים החמים ביוטיוב, בראש רשימת ההשמעות במדיה פורסט ואחרי שעבר פלייליסט גלגל"צ עם שירו "את",
הזמר ושופט 'הכוכב הבא' איתי לוי מכריז על מופע בו ישיק את אלבום העשור!
איתי לוי שפרץ לחיינו בסערה לפני כעשור והביא לעולם עשרות להיטים שיישארו פה לעוד שנים רבות, השיק לפני כשבועיים את "אחת לדקה", אלבומו החדש שמציין עשור לקריירה. כעת הזמר ושופט 'הכוכב הבא' איתי לוי מכריז על מופע השקה לאלבום העשור שיתקיים בהיכל מנורה ב10.10.23 .
במופע איתי יכבוש את הקהל עם הלהיטים האהובים מהעשור האחרון, בשילוב השירים מהאלבום החדש, לצד שיתופי פעולה מעניינים, תוך שימוש בטכנולוגיית תאורה מהמופעים הגדולים בעולם בשילוב עם ווידאו מרהיב.
הבשורה על המופע מגיעה בזמן שאיתי מככב בתפקיד הראשי במחזמר "קזבלן" וכובש את הקהל על בימת התיאטרון הלאומי הבימה, מוביל את הקמפיין של חברת המתנות הגדולה בישראל , ונבחר כפרזנטור של מכירת רכב.
אלבום העשור של איתי נקרא "אחת לדקה" וכולל 14 שירים, ומאגד בתוכו שלל כותבים ומפיקים איתם עבד איתי לאורך השני ם והם מהווים חלק משמעותי מהדרך שלו, לצד יוצרים צעירים. בין השמו ת- אבי אוחיון, יונתן קלימי, אושר כהן, רון ביטון, גיל ויין ועוד רבים וטובים. מרגע שיצא האלבום לפני כשבועיים, השיר ״את״ לא ירד לרגע מהמקום הראשון במדיה פורסט בתור השיר המושמע ביותר בתחנות הרדיו בישראל, ושלושה שירים נוספים ממשיכים לככב בחמישיית הסרטונים החמים ביוטיוב- ״אל תגידי לא״ שכתבו יהונתן קלימי, תמר יהלומי וצליל קליפי, ״השיר של אושר״ שכתבו אושר כהן ולידור יעיש ו״הכל סבבה״ שכתבו אבי אוחיון ואליעד נחום.
היכל מנורה
תחילת מופע: 21:00
איתי לוי היכל מנורה

חיפוש אירוע

Scroll to Top
דילוג לתוכן