דוד קריבושי וקובי אשרת - השיר שלנו , גריי יהוד 09/12/2022

09
דצמבר
22

מיקום :גריי יהוד

עיר : יהוד

מתחיל ב 22:00

טלפון להזמנות : 03-6565222

פרטים על האירוע :

שניים מהיוצרים, מעבדים ומנצחים מהטובים בישראל, נפגשים לראשונה על במה אחת
100 שנות קריירה המאגדות בתוכן מאות שירים ועיבודים שיצרו חלק מפס הקול של חיינו נפגשות על הבמה.
"אולי עוד קיץ", "בתי את בוכה", "שש עשרה מלאו לנער", "כל החלומות", "בת ששים" וכמובן "הללויה" הם רק חלק מהשירים שכתבו לאורך השנים וזוכים כעת לביצועים מיוחדים במופע משותף עם נגנים ואורחים, שרונה בן עטר, בטי פבלו, גילן שחף וחננאל אדרי.
דוד קריבושי
קריבושי, שנולד בתל אביב הוא מלחין, מנצח, ומעבד מוזיקלי ישראלי, מהבולטים בתחום המוזיקה הקלה ומוזיקת הג'אז בישראל.
את תחילת דרכו הוא עשה יחד עם אריק אינשטיין ב-65 בהרכב "אריק והאיינשטיינים" שם ניגן על אורגן והלחין את השירים, שהתבלטו במקצבים שהיו חדשניים לאותה התקופה.
לאחר מכן המשיך עם אריק איינשטיין כמעבד וקלידן.
ב-67 התפרסם שיר שהלחין "ביתי את בוכה או צוחקת" שזכה להיות אחד מהלהיטים שביטאו את ניצחון המדינה במלחמת ששת הימים.
במהלך קריירה מפוארת ועשירה שיתף פעולה עם אמנים רבים בניהם: יוסי בנאי, תרצה עטר, שלמה ארצי, גלי עטרי, נחום היימן, אבנר גדסי, חנה לסלאו, אריק לביא, יורם גאון, שושנה דמארי ועוד רבים.
ב-2006 זכה בפרס מלחין השנה בתיאטרון במסגרת חלוקת "פרס התיאטרון" של התיאטראות בישראל על המוסיקה שהלחין להצגה "החזן מווילנה".
בעשור האחרון הופיע קריבושי במספר מופעים בניהם מחווה לבילי ג'ואל ואלטון ג'ון, מחווה לשלישיות הזמר בישראל ועוד.
קובי אשרת
מוזיקאי, מנצח, מלחין ומעבד מוזיקלי ישראלי, חתן פרס אקו"ם ופרס אמ"י למפעל חיים.
הקריירה המקצועית של אשרת עוברת בכל הצמתים החשובות של המוזיקה הישראלית: מהשתתפות בלהקה צבאית, דרך שלישיית "שובבי ציון" (עם חנן יובל וקובי רכט) ועד כתיבה לגדולי האמנים הישראליים ביניהם חווה אלברשטיין, שושנה דמארי, ריקי גל, אריק לביא, שלמה ארצי ורבים נוספים.
יצירותיו המגוונות כוללות בלדות ושירי-עד כמו "דרך ארוכה" (גלי עטרי) ו"גשם בעיתו" (רותי נבון), להיטי פופ ענקיים כמו "גלגל ענק" ו"הללויה" ("חלב ודבש"), "ולנטינו", (גלי עטרי), "שש עשרה מלאו לנער" (גבי שושן), "ילדונת" (עוזי פוקס), "קופסת הצבעים" שהולחן במיוחד לטקס קבלת פרס נובל של יצחק רבין ושמעון פרס, פס קול לסרטים והצגות תיאטרון. באמתחתו גם יצירה ענפה לילדים עם השתתפותו ב"ראש כרוב", כתיבת שירי הסדרה "קרוסלה" והלחנת שירי ילדים כמו "גלי" שכתב עם אהוד מנור וביצעה גלי עטרי, "אמת או חובה", ו"ידידי טינטן". שיריו של אושרת שזורים במוזיקה הישראלית על כל גווניה ובלעדיהם קשה לדמיין את פס הקול הישראלי כפי שהוא.
גריי יהוד
פתיחת דלתות: 20:00
תחילת מופע: 22:00
כרטיס: 105 ש"ח
דוד קריבושי וקובי אשרת

חיפוש אירוע

Scroll to Top
דילוג לתוכן