הראל סקעת

21
יולי
20

מיקום :זאפה הרצליה

עיר : הרצליה

מתחיל ב 20:00

טלפון להזמנות : 9080*

פרטים על האירוע :

הראל סקעת
כבר בגיל 6 השתתף בפסטיבל שירי ילדים בעירו, כפר סבא. הוא הופיע בלהקת בית הספר ואף שירת בלהקת חיל הקשר. הוא החל ללמוד בבית צבי אך העובדה שהתקבל לכוכב נולד שינתה את מסלול חייו.
לאחר השתתפותו בכוכב נולד זכה הראל סקעת לפופולאריות רבה.
בשנת 2006 הוציא את אלבומו הראשון ויצא לסיבובי הופעות ברחבי הארץ בהם זכה להצלחה רבה. בסך הכך הוציא הראל סקעת עד כה ארבעה אלבומים, השתתף באירוויזיון בשנת 2010. למרות שהפסיק את לימודי המשחק שלו לאחר שהתקבל לכוכב נולד, הוא לא זנח לחלוטין את כישרון המשחק שלו והשתתף גם במספר מחזות זמר.
סקעת הוא מהזמרים הגדולים והמצליחים בישראל, פרפורמר בחסד עליון בעל מנעד קולי רחב ויוצא דופן, הגשה מרגשת וחיבור מיידי לקהל. הקריירה המרשימה שלו החלה לפני יותר מעשר שנים, עם צאתו של הסינגל הראשון "ואת", ומאז הוא ממשיך לכבוש את הבמות בהצלחה רבה.
הראל סקעת זוכה להצלחה אדירה. שיריו מדברים לקהל רחב והמוזיקה שלו מהווה מכנה משותף לאנשים שונים. לכן, בכל הופעה שלו ניתן לראות קהל רב והטרוגני: מבוגרים וצעירים, חובבי סגנונות מוזיקלים מגוונים. במהלך הופעות שר הראל ממיטב שיריו, ביניהם "ואת" שכתבה לו קרן פלס והוא היה השיר הראשון באלבום הבכורה שלו, "הרוח תשנה את כיוונה" "משהו ממני" ועוד. הראל משלב שירים שקטים יחד עם שירים קצביים וקלילים.
כל שיריו הם נעימים וקליטים ורואים עד כמה הקהל נהנה לשיר את השירים יחד עם הראל. להראל סקעת הופעות גדולות לקהל רחב וגם הופעות אינטימיות לקהל מצומצם יותר.
זאפה הרצליה
פתיחת דלתות: 20:00
תחילת מופע : 22:00
כרטיס: 149 ש"ח
צילום: אור דנון
הראל סקעת

חיפוש אירוע

Scroll to Top
דילוג לתוכן