ישי ריבו , פארק מוצקין 22/06/2023

22
יוני
23

מיקום :אמפי פארק קריית מוצקין

עיר : קריית מוצקין

מתחיל ב 20:45

טלפון להזמנות : 2207*

פרטים על האירוע :

ישי ריבו
אלבום הבכורה של ישי ריבו ("תוכו רצוף אהבה") הזניק את הקריירה המטאורית שלו והפך אותו לתופעה המוזיקלית המרתקת של התקופה. מאז הוציא עוד שלושה אלבומים שזכו להצלחה גדולה: "פחד גבהים", "שטח אפור", "ואלול תשע"ט". הקו המוזיקלי שלו מתפתח מאלבום לאלבום בעוד סימן ההיכר המובהק שלו – הקול הייחודי והכתיבה הרגישה נשמרים.
בדרך לפסגה הוא הצליח לפרוץ את חומות המגזרים בזכות השילוב הייחודי בין השפעות רוחניות לבין לחנים מערביים קליטים ומרגשים בהפקה מוזיקלית עדכנית ומוקפדת, לצד קולו הרך והייחודי.
כל אלו הפכו את ריבו לאחד האומנים הבולטים והאהובים בעולם המוזיקה הישראלי, וזיכו אותו בקהל גדול של מעריצים נאמנים מכל המגזרים.
עם שורה של להיטי ענק שמשודרים ללא הפסקה ברדיו, מיליוני צפיות ביוטיוב, תארים כמו "זמר" ו"אלבום השנה", שני אלבומי זהב, אלבום פלטינה והופעות סולד אאוט בקיסריה והיכל התרבות, ישי ריבו הוא ללא ספק השם החם בשמי המוזיקה הישראלית.
ישי ריבו – אלבום קונספט משולש – "במה, קהל ואהבה"
"במה קהל ואהבה" הוא אלבום הופעות – לא אלבום הופעה. המארז המשולש כולל ביצועים שנבחרו בקפידה, אחרי חודשים של האזנות למאות הופעות של ישי והלהקה בשנים האחרונות. ישי לקח על עצמו את המשימה המאתגרת לבחור את הביצועים וכך, בפינצטה בחר את הרגעים המיוחדים מההופעות הרבות , מאמפי שוני ב- 2017 ועד להופעה במוזיאון מגדל דוד שהתקיימה ביולי האחרון והועברה בשידור חי ל- 14 מדינות שונות.
אמפי מוצקין
פתיחת דלתות: 19:30
תחילת מופע: 20:45
ישי ריבו

חיפוש אירוע

Scroll to Top
דילוג לתוכן