ישי ריבו אלול תשפ"ג , בריכת הסולטן אורח מיוחד: נתן גושן 13/09/2023

13
ספטמבר
23

מיקום :בריכת הסולטן

עיר : ירושלים

מתחיל ב 20:30

טלפון להזמנות : 2207*

פרטים על האירוע :

ישי ריבו – אלול תשפ"ג
הקיץ אמנם רק החל, אך זו גם העת בה אנחנו אט אט מתחילים לסמן בלב וביומן את תקופת החגים שכבר ממש מעבר לסף ,תקופה בה הכל מתחדש, אחרי הקיץ המהביל והדחוס, לתקופה בה אוויר אט אט מתחיל לחדור גם לנשמה . זו בדיוק העת בה ישי חוזר לבמה עם מופעי אלול המדוברים.
הופעות אלול הן מיוחדות במינן, הן כוללות שירים ופיוטים מתקופת ימי הרחמים והסליחות, פיוטים משלל העדות והמסורות: ספרד ואשכנז, פיוט מרוקאי והרב קרליבך, קשה להסביר את תחושת התרוממות הרוח כשקהל ענק שר עם ישי בלב פתוח, כאיש אחד, פיוטים ושירים, ששמעו בבית ילדותם, ו/או בבית הכנסת בתקופת הסליחות.
וכל אלה כמובן לצד השירים הגדולים של ישי.
כפי שכבר פורסם, ההופעה הראשונה בסיבוב "אלול" -תשפ"ג , תתקיים במדיסון סקוור גרדן , , ישי יהיה האמן הישראלי ה-1 שמופיע בהיכל התהילה העולמי של המוסיקה ,הישג עצום לאמן ישראלי.
שורת הלהיטים של ריבו הולכת ומתארכת. ״סיבת הסיבות״, ״הלב שלי״, "הנה ימים באים", "לשוב הביתה", ״תוכו רצוף אהבה״, ״מציל אותי כל יום״, ״זוכר אני״ ועוד רבים . ישי ריבו ממשיך לבסס את מעמדו כאחד היוצרים המרתקים והמצליחים בארץ וההופעות שלו הפכו זה מזמן לשם דבר כחוויה סוחפת.
ברקורד הקריירה המפוארת שלו תארים רבים: "זמר השנה", "אלבום השנה", "שיר השנה" מיליוני האזנות בערוצי הסטרימינג וביוטיוב לשיריו, לצד אולמות מלאים בעקביות כבר שנים.
השירים של ישי, מהלכים קסם ושובים את ליבם של רבים , דווקא בשל היופי הגלום בפשטותם והדרך בה הם מדברים את הלב באופן כל כך כן וטהור וחודרים אל ליבו של קהל מגוון, חוצה מגזרים וגילאים .
בריכת הסולטן
תחילת מופע: 20:30
ישי ריבו

חיפוש אירוע

Scroll to Top
דילוג לתוכן