מיקי גבריאלוב 08/10/2021

08
אוקטובר
21

מיקום :זאפה הרצליה

עיר : הרצליה

מתחיל ב 22:00

טלפון להזמנות : 9080*

פרטים על האירוע :

מיקי גבריאלוב
מופע חדש של מיקי גבריאלוב שחוזר לבמות אחרי שנה של קורונה. לאחרונה הוציא מיקי את אלבומו החדש ה "כאלה הזמנים 2020" שחלקם אף התכתבו עם משבר הקורונה שהשפיע ומשפיע על חיי כולנו.
במופע החדש ישיר מיקי גבריאלוב שירים מתוך האלבום החדש ("חולם עלייך כל הזמן", אם אין אהבה" ועוד) ומתוך הרפרטואר הקלאסי שצבר גבריאלוב לאורך 50 שנות יצירה, כמו: את יפה שלי, מכתב לפוליה, הכניסיני תחת כנפך וקלאסיקות מלהיטי הז'אנר הטורקי והיווני בהם "הופ הופ", "גברת מגונדרת", "השיירה", "שכשנבוא" ועוד רבים ואהובים.
גבריאלוב, חתן פרסי אקו"ם ואמ"י למפעל חיים הוא מהיוצרים המגוונים והמשמעותיים במוזיקה הישראלית. במשך 50 שנות פעילות הוא הוציא 23 אלבומי סולו ופרויקטים אישיים שתרמו להיטים רבים בהם "סיפור של חורף", "את יפה שלי", "אבא סיפור", "הופ הופ", "גברת מגונדרת" ועוד.
לאורך השנים הרבה גבריאלוב לשתף פעולה עם יוצרים וזמרים רבים
כמלחין, מפיק ומבצע, שהניבו קלאסיקות ישראליות בין האמנים עמם שיתף פעולה: אריק איינשטיין, חווה אלברשטיין, יהונתן גפן, קורין אלא ובתו שירה גבריאלוב ועוד. משתתפים :יואב פולצ'ק פסנתר, מתן קליין חליל,שני שביט גיטרה בס, טוהר שושנה גיטרה חשמלית, יקיר פיטוסי תופים,טכנאי קול יעקב מורנו, מנהל מופע רועי צ'יבי. זאפה הרצליה
פתיחת דלתות: 20:00 תחילת מופע: 22:00
כרטיס: 139 ש"ח
מיקי גבריאלוב

חיפוש אירוע

Scroll to Top
דילוג לתוכן