מנגנים כחול לבן , גריי תל אביב 05/01/2024

05
ינואר
24

מיקום :גריי תל אביב

עיר : תל אביב

מתחיל ב 22:00

טלפון להזמנות : 03-6565222

פרטים על האירוע :

מנגנים כחול לבן
תזמורת הג'אז הישראלית עם ענת מושקובסקי ואיתי פרל.
תזמורת הג'אז הישראלית מציגה מופע מיוחד לתקופה – מנגנים כחול לבן.
קלאסיקות ישראליות שכולנו אוהבים בעיבודים מיוחדים ל 12 נגני התזמורת יחד עם שני זמרים מרגשים, ענת מושקובסקי ואיתי פרל.
"בתקופה לא קלה זו אנחנו רוצים רוצים לנגן ולהשמיע לכם את כל מה שיפה במוסיקה הישראלית. יחד עם ענת ואיתי אספנו כמה מהקלאסיקות שביצענו בשנים האחרונות עם הזמרים הכי ישראליים שיש (יוני רכטר, שלום חנוך, שם טוב לוי, חוה אלברשטיין ועוד ) לערב מעודד ומלא בתקווה" בין השירים במופע – שיר אהבה סטנדרטי, לילה, שיר בין ערביים, נערה במשקפיים, ריקוד ההוביטים ועוד…
תזמורת הג'אז הישראלית, בניהולם האומנותי של רון אלמוג ויאיר סלוצקי, היא בית המרכז לתוכו כבר 20 שנים את טובי המוסיקאים בישראל לסביבה יצירתית ופורייה של מלחינים, מעבדים ונגנים סולנים. הופעתיה של התזמורת הן מפגן מוסיקלי וירטואוזי, מרגש ומהפנט שלא משאיר רגע אחד משעמם כש-12 הסולנים של האורקסטרה מציגים את יכולותיהם.
ענת מושקובסקי, זמרת-יוצרת, פסנתרנית וקלרניטנית. משתפת פעולה בשנים האחרונות עם ״העבריות״, נורית הירש, שלומי שבן, יוני רכטר, האחיות לוז ועוד.
מאחוריה רזומה ריליסים מקוריים של שני מיני-אלבומים, וטרילוגיית שירים בצרפתית שזכתה להצלחה רבה, ביניהם הגרסה השאנסונית בצרפתית ל"הילדה הכי יפה בגן" שכיכבה בצרפת וישראל בכל פלייליסט רדיופוני אפשרי. בימים אלה מסיימת מושקובסקי עבודה על אלבום חדש שמשלב חומרים באנגלית וצרפתית ומופיעה תדיר ברחבי הארץ בשיתופי פעולה רבים ומגוונים.
איתי פרל, יליד צפת, גיטריסט, זמר ויוצר, פעיל בעולם המוסיקה הישראלית מאז 2003.
איתי הוציא 4 אלבומי סולו ומגוון אלבומים בהם שיתף פעולה עם אמנים שונים. אלבום דואטים עם דנה ברגר ("הנה באתי הביתה"). אלבום משותף עם דן תורן ("קפטן דנימו ונערי הסיפון"), אלבום הופעה עם יוני רכטר ("העיקר זה המוסיקה") ועוד.
במקביל איתי כתב מילים ולחנים למבצעים מהשורה הראשונה – מירי מסיקה, גידי גוב, דנה ברגר, ועוד. ומופיע עם יוני רכטר כנגן וזמר קבוע בהופעותיו מ 2006 ועד היום.
ב2012 עבר לגור בבאר שבע וממשיך מכאן את פעילותו המוסיקלית.
ענת מושקובסקי ואיתי פרל – שירה
יאיר סלוצקי, ירון אוזנה – טרומבונים.
ארתור קרסנובייב, יובל פלג – חצוצרות.
אלון פרבר, טל ורון, דין צור, יובל טבצ'ניק – סקסופונים.
איתמר גרוס – קלידים.
גיא כיירא – גיטרה.
מיקי ורשאי – בס וקונטרבס.
רון אלמוג – תופים.
גריי תל אביב
פתיחת דלתות: 20:00
תחילת מופע: 22:00
כרטיס: 130 ש"ח
מנגנים כחול לבן

חיפוש אירוע

Scroll to Top
דילוג לתוכן