משה להב גריי יהוד 30/07/2021

30
יולי
21

מיקום :גריי יהוד

עיר : יהוד

מתחיל ב 21:45

טלפון להזמנות : 03-6565222

פרטים על האירוע :

משה להב
יותר מעשרים שנה מופיע משה להב ברחבי הארץ עם מופעו הטיש הגדול. זהו מופע של שירה משותפת אשר מתקדם על פי רצונו של הקהל ובו הקהל שר באופן חופשי, עולה לבמה, רוקד, כשהכל מתקבל והכל בסדר זה כנראה סוד הקסם של המופע שרץ כבר מעל 20 שנה.
משה להב גדל בירושלים, ניסה שם את מזלו מבחינה מוזיקלית והקים את הצמד "לגמרי לא רע". בהתחלה אכן הלך לצמד לגמרי לא רע עד שעברו השניים לתל אביב ושם דווקא נפרדו. משה להב חזר לירושלים והקים בו מועדון- תיאטרון בשם "בית המרזח של כלבא שבוע" בו החלו הופעות הטיש הגדול. משמעות המילה טיש היא שולחן ביידיש וזהו כינוי להתאספות החסידים סביב האדמו"ר, מעין "פתיחת שולחן". זוהי התחושה בטיש הגדול. הקהל הנאמן מתאסף, אוכל, שותה, שר. זוהי הופעה שזורמת עם הקהל.
הטיש הגדול הוא הופעה של שירה בציבור אך כזו המתנהלת באופן ספונטני וזורם לחלוטין. משה להב מנגן פעמים רבות את השירים לפי שיר שמישהו בקהל מתחיל וכולם מצטרפים אליו. אין כאן שירונים או שקופיות. הופעות רבות מתקיימות בתיאטרון "תמונע" ביפו או מועדון "צוללת צהובה" אשר אותו הקים להב בשנות התשעים ובניגוד ל"בית המרזח של כלבא שבוע" מחזיק יפה ומארח זמרים מובילים וגם זמרים מתחילים. הטיש הגדול לא כולל שירים בלבד. במהלך הופעה עולים לעיתים סטנדאפיסטים ועושים סטנדאפים או חיקויים. לא סתם כבש משה להב רבים ומי שנשבה בקסמו של הטיש ממשיך איתו במשך שנים.
גריי יהוד
פתיחת דלתות: 19:45
תחילת מופע: 21:45
כרטיס: 115 ש"ח
משה להב

חיפוש אירוע

Scroll to Top
דילוג לתוכן