פרופסור יורם יובל , גריי יהוד 20/08/2021

20
אוגוסט
21

מיקום :גריי יהוד

עיר : יהוד

מתחיל ב 14:30

טלפון להזמנות : 03-6565222

פרטים על האירוע :

פרופסור יורם יובל
פרופ' יורם יובל- הדרך אל האושר
השאיפה לאושר מאפיינת את בני האדם בכל הזמנים ובכל המקומות. במשך אלפי שנים עסקו וכתבו עליה פילוסופים, אנשי דת ומשוררים. אבל רק לפני כמה עשרות שנים החל המדע המודרני לשאול את השאלה 'מה עושה אנשים מאושרים'? התשובות המפתיעות שמצאו המדענים, והדרכים המוזרות שבהן מצאו אותן, הן נושא ההרצאה.
מה הפעילות שהופכת נשים עובדות בטקסס למאושרות ביותר? האם צודקים האומרים ש'העיקר הבריאות'? מה הקשר בין המשכורת לבין האושר? לפי מה נדע אם עבודתנו גורמת לנו אושר? כיצד נגרום לעצמנו להיות מאושרים יותר במקום העבודה? ובזוגיות? האם תמיד 'ילדים זה שמחה'? מה זה 'מזל' ואיך מוצאים אותו? מתי האהבה הופכת אותנו למאושרים ומתי לאומללים? ומה באמת יקרה לנו אם נזכה בפיס? בנושאים אלה ואחרים תעסוק ההרצאה 'הדרך אל האושר'.
פרופסור יורם יובל הוא פסיכואנליטיקאי, פסיכיאטר וחוקר מוח, פרופסור וראש מכון המוח לחקר רגשות, בבית הספר לעבודה סוציאלית, אוניברסיטת חיפה.
פרופסור יובל הוא מומחה בתחום הנוירוביולוגיה של אהבה ורגשות. בנוסף לעבודתו האקדמית, יובל מנחה את תוכנית הראיונות "שיחת נפש" בטלוויזיה וחיבר ספרים פופולריים בעברית הכוללים תיאורי מקרה של טיפול פסיכולוגי, ביניהם 'סערת נפש' ו'מה זאת אהבה'.
פרופסור יובל השתתף גם כיועץ מדעי ומגיש בסדרות הטלוויזיה (קשת) – "איך להיות מאושר בששה שיעורים" (2009), "איך להצליח בששה שיעורים" (2011), ו"משפחה מאושרת בששה שיעורים".
גריי יהוד
פתיחת דלתות: 13:00
תחילת מופע: 14:30
כרטיס: 85 ש"ח
פרופסור יורם יובל

חיפוש אירוע

Scroll to Top
דילוג לתוכן