קופל קולי בלייד קולקטיב , זאפה תל אביב 18/11/2021

18
נובמבר
21

מיקום :זאפה תל אביב

עיר : תל אביב

מתחיל ב 22:00

טלפון להזמנות : 9080*

פרטים על האירוע :

קופל קולי בלייד קולקטיב
KCB COLLECTIVE הוא שמה של שלישיית כוכבים המורכבת משלושת הג'אזיסטים המבוקשים ביותר, הוורסטיליים והמעולים כיום.
הפעם הם שוב מתכנסים ודרך ידידותם המוזיקלית לאורך השנים הם מעדנים את הפוטנציאל של מערך שלישיית הג'אז הקלאסי.
כל שלושת המוסיקאים כותבים מוזיקה, המשתרעת מג'אז שקט ויפה דמוי בלדה, ועד לתתי הז'אנרים העוצמתיים, האנרגטיים, המושפעים מרוק.
היצירתיות של בלייד משתלבת בצורה מושלמת עם האלתורים החזקים של קולי והסקסופון הלירי של קופל העבודות נקשרות על ידי שלושה וירטואוזים שלקחו יחסי גומלין ודיאלוג מוזיקלי קולקטיבי לרמה חדשה.
בנג'מין קופל הוא אחד המוזיקאים עטורי הפרסים בדורו. הוא הוציא יותר מ -30 אלבומים הכוללים שיתופי פעולה עם אמנים כמו Jack DeJohnette, Paul Bley, Miroslav Vitous, Peter Erskine סקוט קולי הוא הבסיסט הנבחר עבור אגדות ג'אז כמו Herbie Hancock, Jim Hall, Andrew Hill and Michael Brecker. את כישוריו האמפתיים להפליא, חוש המלודיות החזק ויכולות האלתור שלו ניתן לשמוע בהרכבים שהובילו על ידי קולגות כמו כריס פוטר, ג'ון סקופילד, אדם רוג'רס, דייוויד ביני וקני ורנר.
בריאן בלייד ביסס את עצמו כאחד המתופפים החשובים במאה ה -21. היכולות יוצאות הדופן שלו מאחורי התופים העניקו לבלייד את האפשרות לעבוד עם עולם הג'אז וז'אנרים קצבים אחרים. אם להזכיר כמה מהם, בלייד שיתף פעולה עם ג'וני מיטשל, בוב דילן ודניאל לנואה. ובעולם הג'אז הוא היה חבר קבוע גם בלהקות של וויין שורטר וגם של הרבי הנקוק.
בנג'מין קופל – סקסופון
סקוט קולי – בס
בראין בלייד – תופים
זאפה תל אביב
פתיחת דלתות: 20:00
תחילת מופע: 22:00
כרטיס: 244 ש"ח
קופל קולי בלייד קולקטיב

חיפוש אירוע

Scroll to Top
דילוג לתוכן