רותם אבוהב , זאפה חיפה 08/02/2022

08
פברואר
22

מיקום :זאפה חיפה

עיר : חיפה

מתחיל ב 21:30

טלפון להזמנות : 9080*

פרטים על האירוע :

רותם אבוהב
בני הארבעים פלוס זוכרים את רותם אבוהב עוד בתור ילדת הפלא שכבשה את המסך עם פינה ב"זהו זה" או סדרת פרסומות לטלטקסט. אין פלא שרותם אבוהב נחשבת היום לאחת הסטנדאפיסטיות והשחקניות העסוקות ביותר בארץ.
היא נחשפה שוב בתכנית המערכונים "דומינו" בה הצחיקה יחד עם קומיקאים "אלמונים" כמו גורי אלפי, אסי כהן, אדיר מילר ועוד. מאוחר יותר השתתפה בתכניות קומיות כמו "סברי מרנן", "לה פמיליה" ו"גב האומה". למרות שאנו מכירים בעיקר את היכולות הקומיות המרשימות שלה, רותם היא שחקנית ולא רק קומיקאית.
היא משתתפת גם בסדרת המתח "בתולות" והשתתפה גם בסרט "העולם מצחיק" שדווקא אינו סרט קומי. בנוסף רותם אבוהב נבחרה להיות הפרזנטורית של תפוזינה (ולא בגלל שערה הכתום…). לאחרונה פתחה רותם במופע סטנדאפ, אשר למרות הקריירה הענפה שלה, זהו מופע הסטנדאפ הראשון שלה.
מופע סטנדאפ מצחיק עד דמעות
למרות השנים הרבות בהן רותם אבוהב משחקת, רק עכשיו הרגישה ביטחון בכדי לעמוד לבדה מול הקהל במופע סטנדאפ בו היא חושפת את עצמה, מספרת אנקדוטות מצחיקות מן החיים אשר כל אחד יכול להזדהות איתן. עולם הזוגיות, המשפחה, ההורות, קשרים עם אנשים- כל אלה עולים בהופעה המצחיקה של רותם. רותם לא חוששת להיות גלויה וכנה ולדבר אל הקהל בגובה העיניים ולכן היא כובשת את הבמה גם במופע סטנדאפ. רותם אבוהב מגיעה לכל הארץ במסגרת סיבוב ההופעות שהיא פתחה בו לאחרונה וכמו בסרטים, בתכניות ובפרסומות בהן השתתפה, גם כאן הקהל יוצא מן המופע לאחר צחוק ללא הפסקה.
רותם אבוהב לראשונה נטו לבד על הבמה במופע סטנד אפ שלא תרצו להחמיץ – אישי, נשי, חושפני ומצחיק.
השחקנית והקומיקאית רותם אבוהב תכניס אתכם לחיים שלה בדרכה האמיתית, המרגשת והמצחיקה עד דמעות.
בואו להזות את עצמכם בסיטואציות מעולם הזוגיות, המשפחה, ההורות והחיים בכלל, והכל דרך נקודת המבט המיוחדת של רותם.
זאפה חיפה
פתיחת דלתות: 19:30
תחילת מופע: 21:30
כרטיס: 110 ש"ח
רותם אבוהב

חיפוש אירוע

Scroll to Top
דילוג לתוכן